Bluzy reklamowe dla pracowników – co wybrać i gdzie kupić?

Chcesz, aby Twoi pracownicy posługiwali się bluzami z logo firmy? W takim przypadku masz do dyspozycji szeroką gamę modeli. Co wybrać? Gdzie je kupić? Sprawdź pomocne informacje!

Kiedy warto kupić bluzy reklamowe?

Bluza reklamowa jest jednym z popularnych gadżetów reklamowych, który pozwala na oznakowanie różnymi technikami – haftem, nadrukiem.

Najczęściej bluzy reklamowe kupowane są przez firmy, które chcą, aby ich pracownicy nosili taką samą odzież w miejscu pracy. Forma bluzy doskonale sprawdza się wtedy w firmach, w których nie kładzie się nacisku na oficjalny dress code pracowników. Zapewnia ona jednocześnie wysoki komfort podczas chłodniejszych dni.

Bluzy są dostępne w wielu wariantach do wyboru – dla mężczyzn oraz dla kobiet. Można zatem dopasować je pod kątem fasonu, rozmiaru, a także kolorystyki do konkretnych oczekiwań, by otrzymać dopracowany w najdrobniejszych szczegółach gadżet reklamowy.

Warto także podkreślić, że bluzy reklamowe mogą być wykorzystane jako podarunek dla klientów i dla kontrahentów.

Bluzy reklamowe – rodzaje

Obecnie bluzy reklamowe to pełna gama produktów do wyboru, które mogą być dopasowane specjalnie do konkretnych potrzeb. Do dostępnych typów bluz zaliczają się przede wszystkim:

1. Bluzy bez kaptura – popularne bluzy bez zapięcia i bez kaptura, które mają przystępne ceny i uniwersalne zastosowanie.

2. Bluzy z kapturem – mogą być zamówione w wariancie z zapięciem albo bez zapięcia.

3. Bluzy polarowe – wygodne i ciepłe bluzy wykonane z polaru, które polecane są do noszenia także jako odzież wierzchnia na chłodniejsze dni.

Wybierając odpowiednie bluzy reklamowe, należy także zwrócić uwagę na ich kolorystykę, ponieważ powinna być ona powiązana z kolorem grafiki, jaką zamierza się wykonać na ubraniu. Kolor bluzy nie może zatem korelować z kolorem logo lub innej grafiki, co ma znaczenie dla jej widoczności.

Personalizacja bluz reklamowych – nadruk i haft

Na bluzach reklamowych najczęściej stosuje się dwie metody personalizacji, a mianowicie są to nadruki oraz hafty.

Nadruk jest tańszą metodą znakowania bluz reklamowych. Wykonuje się wtedy nadruki specjalnymi metodami zapewniającymi wysoką trwałość grafiki, nawet po wielokrotnym praniu.

Na bluzie może być również wykonany haft. Wtedy nabiera ona bardziej gustownego wyglądu. Taka metoda jest jednak związana z dodatkowym kosztem.

Dostępna jest też jeszcze jedna metoda, a mianowicie naszywki na bluzie. Są one wykonane przez nadruk lub haft, a potem naszywane na niej.

Gdzie kupować bluzy reklamowe?

Sprzedaż bluz reklamowych prowadzą firmy zajmujące się dostawą gadżetów i odzieży reklamowej. Zamówienia można składać również przez internet.

Najnowsze wpisy

Patrycja Opublikowane przez:

Bądź pierwszą osobą, która zostawi swój komentarz

Dodaj komentarz